Brief ontvangen die niet voor u is?

Zit er in uw post een brief van het Centraal Invorderings Bureau die niet voor u bestemd is?

Dit kan verschillende redenen hebben, namelijk:

  • De vorige bewoner heeft geen (juiste) adreswijziging doorgegeven;
  • Er is een bestelling geplaatst door iemand anders en uw adres is opgegeven;
  • Het adres is gekoppeld in onze zoeksystemen aan de genoemde geadresseerde.

Wat de reden ook maar mag zijn, wij kunnen het ons voorstellen dat het storend kan zijn om post van een ander te ontvangen.

U kunt, voor een snellere afwikkeling, direct contact met ons opnemen, zodat onze klantenservice de wijzigingen in onze systemen kunnen doorvoeren.

Neem contact met ons op

Zie hiervoor onze openingstijden.

LET OP: BETAAL NIET AAN VAKANTIEGARANT / CJIIB-INCASSO

Het Centraal Invorderings Bureau wilt u graag waarschuwen voor het volgende:

Wij zijn door oplettende consumenten op de hoogte gebracht dat “cjiib incasso” op agressieve wijze voor Vakantiegarant incasseert. Consumenten worden op intimiderende wijze toegesproken om te betalen voor niet bestaande vorderingen van Vakantiegarant. Consumenten worden zelfs bedreigd met beslagleggingen en het vervangen van deursloten.

Het Centraal Invorderings Bureau staat als lid van de Nederlandse Vereniging voor gecertificeerde Incasso-ondernemingen (NVI) voor Maatschappelijk Verantwoord Incasseren en keurt deze praktijken van Vakantiegarant en CJIIB-incasso af.

Het Centraal Invorderings Bureau waarschuwt hierbij de consumenten die met Vakantiegarant worden geconfronteerd dan ook om de vorderingen NIET TE BETALEN.

Voor meer informatie over Vakantiegarant en de activiteiten van haar incassobureau(s) verwijzen wij u graag naar de website van de Autoriteit Consument & Markt.

Hier volgt een lijst van gebruikte namen welke de consumenten aan ons hebben gemeld: